NoGame - Амнезия
Dizains
Sižets
Daudzveidība
Escape Points
8.3Overall Score
Reader Rating: (13 Votes)

…Pamodos nelielā istabā, kura atgādināja slimnīcas palātu. Apziņa aptumšota, nesaprotu kur atrodos un neatceros kā šeit nokļuvu. Durvis ir ciet, uz logiem restes. Klauvēšana pa durvīm un kliedzieni pēc palīdzības, nedod nekādu rezultātu, mani neviens nedzird….gaisma raustās, dzirdamas jocīgas skaņas, ik pa laikam no tālienes dzirdami kliedzieni. Es to dzirdu pa īstam, vai arī tas ir tikai manā galvā?

Jūs tiekat ieslēgti eksperimentāla tipa psihiatriskās slimnīcas palātā. Jūs iegrimstat mistiskā stāstā, kurš ir pilns ar noslēpumiem un nestandarta uzdevumiem. Pamazām vācot informāciju, un atrisinot uzdevumus, Jūs gūstat lielāku skaidrību par to, kas šeit notiek.

Uzziniet, kas notika slimnīcā un izkļūstiet laukā!

Trako krekli, kurās mūs ietin ieejot šajā drūmajā vietā, nedaudz sagrāva ticību saimnieku solījumam neiebaidīt mūs, tomēr, izvēles mums vairs nebija – restes uz durvīm aizcirtās un mūsu laiks psihiatriskajā slimnīcā sāka savu atskaiti.

Vai klātbūtne medicīniskās iestādes sienās, kas ir radīta apmeklētāju nemierīgā gara apspiešanai, ir izrādījās mums baisa?

Rādītājiem izdevās noturēties no kārdinājuma izvedot psiholoģisko trilleri un palikt uz trauslas robežas, kas nošķir nopietnus un baisas elementus no satīras angļu stilā, kurš daudziem ir pazīstams pēc “Doktors Hauss” seriāla.

Daudzi priekšmeti istabā uzved uz domām par ētiski sarežģītu medicīniskā personāla darbu un morālajām dilemmām, ar kurām viņi ik dienu saskaras. Citi istabā atrodamie priekšmeti izdaiļo šo drūmo pasauli ar patiesi histērisku optimismu un neadekvātajiem risinājumiem, liekot atslābināties un, tēlaini izsakoties, sākt domāt neizejot no sava trako krekla ar garām piedurknēm.

Sižetu būtu jāizdala atsevišķi – visas mīklas, kas ir sastopamas stāsta gaitā – ir lineāras, secīgas un skaidri iebūvētas loģiskajā ķēdītē – protams, ar zināmu atlaidu uz iestādes raksturu. Rādītāji nebaidījās izlikt šurp un turp dažus nelielus uzdevumus uzmanības pārbaudei – pietiekami daudz, lai gūtu aktīvu un spilgtu pieredzi. Istabā ir jūtams nogame.lv domāšanas stils, kas spēja saglabāt spilgtas atmiņas par viņu pirmo istabu mūsu prātos.

Lielisks papildinājums būs iespēja izvēlēties vēlamo sarežģītības pakāpi – tas tiek norādīts veicot spēles pieteikšanu un reģistrāciju, un ļauj iepriekš izvērtēt savas ambīcijas. Izejot istabu uz augstas sarežģītības pakāpes un izjautājot organizatorus par atvieglotās versijas niansēm mēs varam apgalvot, ka tā būs vienlīdz interesanta gan jauniņiem, gan arī escape-istabu veterāniem, kas vēlas pakutināt savus nervus.

Diagnoze, doktor?

Vai Jūs esat gatavi uz vienu vakaru nomainīt savu nopietno seju un oficiālo uzvalku uz nomierinošo balto kreklu un ietilpīgu palātu, kas ir gatava pieņemt Jūs pašā Jūsu godīgākajā, atslābinātajā un, iespējams, ne visai adekvātā izskatā?

Vai Jūs vēlaties mēģināt izrauties no omulīgajām iestādes sienām, kuri ir paredzēti visspēcīgāko prātu noturēšanai un savaldīšanai?

Mums šeit patika.

P.S.: Kā jūs domājat, vai par to būtu jāraizējas?

Leave a Reply

Your email address will not be published.